veelgestelde vragen


Hoe worden de bestellingen bezorgd?

Persoonlijk natuurlijk! Wij zorgen ervoor dat alle producten chique worden verpakt (zonder doos), zodat de ontvanger meteen ziet wat hij/zij krijgt. Wij versturen het niet via een postbedrijf, transportbedrijf o.i.d. Wij kunnen niet garanderen dat de producten in goede staat zijn als we het via hen laten bezorgen.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor leveringen binnen ons vaste bezorggebied (tussen Den Haag, Zoetermeer en Rotterdam) vragen wij het standaardbedrag ter hoogte van € 6,95. Bevindt de levering buiten dit zorggebied dan zal een berekening worden gemaakt op basis van het het aantal kilometers met Den Haag als vetrekpunt. Bij een offerte zullen wij dit tijdig aangeven.

 

Kan ik vandaag een bestelling ophalen of leveren?

Helaas, is dit (nog) niet mogelijk om een bestelling op dezelfde dag te leveren of ophalen. In principe vragen minimaal twee werkdagen aan te geven. Echter, wilt u het volgende laten leveren of ophalen, neem gelieve contact met ons op.

 

Wanneer vinden de leveringen plaats?

Wij leveren in principe de hele week door. Let wel, de tijden van leveringen verschillen nogal. Doordeweeks zijn deze tussen 18:00 uur en 22:00 uur (afhankelijk van plaats) en in het weekend alle tijden mogelijk.

 

Als we tijdens een levering niet thuis zijn wat gebeurt er met de bloemen?

We zullen ervoor zorgen dat een bestelling bij één van de buren worden afgeleverd. Uiteraard laten we een notitiebrief achter waar u uw bestelling kunt ophalen. 

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Dat is vrij eenvoudig. Vul het offerte formulier in hetgeen op onze website staat. Vervolgens zullen wij contact met u opnemen hetzij telefonisch of per-email om de order netjes af te ronden. Indien er vragen zijn zullen wij eveneens contact met u opnemen.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Uiteraard is het mogelijk een bestelling tijdig te annuleren. Geef dit per e-mail of anders telefonisch door.

 

Kan ik het product retourneren?

Helaas, zijn bloemen gevoelige producten en zijn ze door hun beperkte houdbaarheid niet te retourneren. Bovendien is het herroepingsrecht uitgesloten. Meer weten? Lees de voorwaarden op onze website. Voor overige artikelen zoals vazen kunt u uiteraard retourneren binnen veertien (14) dagen en in originele verpakking. Het retourneren geschiedt geheel voor eigen rekening.

 

Moet ik de long life rozen water geven?

Hoe zorgzaam u ook bent, geen in ieder geval GEEN water aan long life rozen. Deze preserved rozen hebben helemaal geen water nodig, sterker nog ze gaan een lange tijd mee. Door de speciale behandeling die ze hebben gekregen, blijven ze voor een langere periode goed.

 

Geven jullie ook garantie op de accessoires?

Jazeker! We geven een altijd één (1) garantie op al onze artikelen. Bloemen, planten en long life rozen zijn helaas uitgesloten.

 

Zijn er cadeaubonnen beschikbaar?

Dat is inderdaad een leuk idee. Maar helaas kun je bij ons (nog) geen cadeaubonnen aanschaffen.